Drinkin is bad for youre health.

Löv u

Tänk om man skulle försöka att vara seriös i år . Typ satsa på att verkligen göra nånting ? inte bara jobba .. Har gjort de så länge nu :/ njet .. hehe men t yp nå kul road trip neråt europa klubba ravea lite kanske ?? eller thailand full moon på nyår `Eller Global Ghattering london ? Vad ska man göra `? vad är roligast hur väljer man ? jag fattar inte .. hur ska detta året gå ? fast det här året har ju börjat betydligt bättre än de förra.. Den här gpngen jobbade jag som en duktig flicka , förra året var jag naughty och kysste s med alla singlar på festen sen sprang jag hem har fortf ingen aning om varför men antar att de var nått som lockade...


Massa cred till syrran som är bäst i världen! Löv u !
And most important löv me ;)
lite iaf är lite duktig u förtiden ...

Roligast idag är nog jenny . Om ni vet vem d är så förstår ni varför hon e , ähm , hur ska vi säga .. Hon är spec :D hahaha men aja hon e söt iaf ..


Jag har kommit fram till att jag kan inte stava , måste skaffa nya glasögon, duyscha är bra och astrix nya album är bäst!

Längtar till 27 Feb då blire åka av ..
Peace out !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar