Drinkin is bad for youre health.

Clueless

You can pick your nose but not your family!






Inte för att jag klagar älskar min familj , men ingen är perfekt.

Min jul i år har varit lite tommare än andra år men den har varit mysig.
Ska inte klaga .
Jag håller på att bli tokig tror jag det känns som om min lägenhet inte är min det känns fel att städa och plocka ,försöka göra de fint eftersom han fortf bor kvar och han är bara i vägen .. missförstå mig rätt jag ogillar inte honom det är bara drygt att inte kunna göra vad jag vill i MIN lägenhet ..

Jag önskade mig en sak över jul och gissa om jag fick det ;)
he he he ..
jag älskar min lilasyster Btw..

Sitter i soffan nu har fått tebax min feber kan inte snacka för de gör för ont i halsen. Ska gå ner i tvättstugan nu :) pösspöss i know u löv me !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar