Drinkin is bad for youre health.

En förklaring.

Astma och allergi är inte samma sak det finns olika typer av allergier och Astma.
Asma finns i Andsträngningsastma, stress astma allergi astma m,m ..
Allergier finns det gott om du kan vara allergisk mot allt i princip och det kommer bara fler och fler saker som du kan vara allergisk mot . Eftersom vi tillverkar nya saker hela tiden !
Du behandlar dessa sjukdomar helt olika och om du har astma så hjälper inte allergi medecin mot det.
Om du har tur så kan din astma/ allergi växa bort beoende på vilken slags allergi/astma du har .

Det går inte att bli frisk från dessa sjukdomar ( om dom inte växer BORT).

T,ex, om jag är allergisk mot katter så hjälper det inte mig om jag spenderar mycket tid med katter , det kanske inte känns som att du blir sämre i den allergin men då utvecklar du garanterat en ny allergi. Eller så blir din katt allergi mycket sämre.


Det som hjälper dig i dina allergier / Astma är bra medecinering och en bra läkare !

Och det skadar absolut inte med bra kost och träning! ( om du har ansträngnings astma så är det bra att röra på sig och träna upp sina lungor, just för att då klarar du av dina astma attacker bättre ! )

Detta har jag förklarat för så många i så mångar år så nu skriver jag det och hoppas att nån får upp ögonen och förstår vad det handlar om .
Tack för mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar