Drinkin is bad for youre health.

Jag älskar min Mamma!

Såg på en bild att jag är fruktansvärt lik min mamma det är absolut inget fel i det.Hon är skitsnygg! Men en liten förändring var nog dags ändå.. Så nu är jag inte bara blond utan brunett också. Väldigt kul med lite förändring ,de är inte dom ända förändringarna i mitt liv just nu men det är nog det som syns mest.









Pappa kom just förbi med mitt saltstens,klinkers håller på att re-designa ett gammalt bord grymt kul men en massa jobb.. Det är väldigt kul att hålla på eftersom jag har ett stort källarförråd att vara i, helt ensam lyssna på lite musik och bara släppa ut alla aggressioner på bordet :) När jag slipar förstås :P Är lite osäker på hur det blir för det är så gammalt så färgen varierar på träet.
Men ska kanske betsa det i en vit nyans eftersom klinkerset är typ vitt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar